i surrender who i've been for who you are

har varit lite off med bloggen sen senaste veckan, men har mina anledningar! haha
så nu kommer ett riktigt fangirl-inlägg, prepare yourself.

i tisdags var det midnattsvisning av breaking daaawn!

fyfaaaaan, har väntat i ett och ett halvt år sedan eclipse, och helvete vad värt det var.
vi var på bion i 11 timmar, såg alla fyra filmerna och hade så jääävla kul!
och nu har de flesta redan sett breaking dawn, men OMFG vad perfekt den är.
åh, den är så sjukt lik boken, tack och lov! och allt är bara kljhvgfghjkn love love love
btw, jag såg filmen igår på bio igen med min syster, den är som sagt; PERFEKT.

men okej, nu vet jag inte ens hur jag ska beskriva denna låt...
otroligt jävla vacker kan man ju börja med?
detta är seriöst en av de finaste låtarna jag någonsin hört så det är väl ganska logiskt att den är med på både bröllopet och smekmånaden i breaking dawn?
LYSSNA NU. NU. NU.



I've waited a hundred years
But I'd wait a million more for you

Nothing prepared me for
What the privilege of being yours would do

If I had only felt the warmth within your touch
If I had only seen how you smile when you blush

Or how you curl your lip when you concentrate enough
I would have known what I was living for
What I've been living for


okej, nu är det slut på fangirl-inlägget för denna gång! heh, bye :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback