i should go, before i lose my sense of reason

okej, min dag blev rätt så annorlunda än den jag tänkt mig.. på ett sjukt bra sätt!
världens bästa vänner kom hit och vi tittade äntligen på den allra sista avsnittet av vampire diaries <3 jag har inte kunnat se avsnittet på hela helgen, eftersom vi var i göteborg, och jag har inte kunnat sluta tänka på det! ja, jag är beroende.

och OMFG, nu har jag sett det. helt galet att de bara kan lämna det så här! och nu är det uppehåll i nästan ett halvår!!! gaaaaaaaah
vi grät sjukt mycket idag också, så himla sorgligt och fint och gaaaah everything
och shiiiiit vilken jävla cliffhanger alltså! åhhhhh FML

s02e22 :'( <3

denna låt spelades under en av de bästa scenerna, den på bilden där uppe,
älskar den så himla mycket och nu ska jag fortsätta lyssna på den tills jag somnar <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback