i let my heart go, it's somewhere down at the bottom


it's suuuunday
, fast neh det var inte så mycket sol idag..
seriöst, jag måste verkligen sola till skolavslutningen, jag ser ut som ett
lik/lakan/jagvetintevad just nu! annars får det väl bli brun utan sol, fast resultatet blir ju orange utan snygg.. hmmm, får se

skickade föresten in mitt dumma vietnamarbete tidigare idag.. blev inte helt klar i fredags, så gjorde lite sista ändringar och skickade in det idag :) arbetet blev 36 fucking SIDOR!

sen tittade jag och min lilla mor på forrest gump! haha
har sett den typ.. 22 ggr nu? föööör bra film! och gråter lika mycket varje gång :'(

btw, omg, can't wait tills på fredag, då släpps hela paramores nya låt! wiiiiiiieee
men än så länge går detta lilla klipp på repeat fram tills 3 juni, LOVE LOVE LOVE IT


nu ska jag sova, goodnight

Kommentarer
Matilda

DU ÄR SJUK!!!

36 sidor, oh my giddy gosh!



2011-05-31 @ 20:03:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback