skolavslutning

hooooola,
har som sagt inte haft tid att blogga, så jag skriver allt lite i efterhand! haha
det var sjukt mycket som hände i tisdags, men ska försöka ta det lite kortfattat ;)

jag gick upp runt 7 och började fixa till mig.. lockade håret, sminkade mig, blablabla..
sen kom alex, och jag fixade hennes hår och smink :)

efter det åkte vi till kyrkan och hade själva skolavslutningen,
det var så otroligt sorgligt att veta att detta kanske var sista gången som man såg en del människor, någonsin.
åh fy, vill inte ens tänka på det

älskar er <3

men sedan fick vi iallafall våra slutbetyg :)
det känns så otroligt skönt att gå ut nian med mina drömbetyg, och att sedan söka till gymnasiet med maxpoäng.. crazy.

det blev även många bilder tagna utanför kyrkan och här är en av dem, haha


<3

men efter en heeeeeeel del tårar och känslosamma stunder, åkte klassen runt i lilla kumla med vår avslutningsvagn! och det var föööör kul! haha
vi åkte runt i över 2 timmar och vi hade lika roligt hela vägen, trots att det spöregnade och alla var genomblöta! hahah

några fina flickor på vagnen!

 

när jag sedan kom hem runt klockan 3, åkte jag, mina föräldrar, mormor, morfar, alex och hennes päron, ivåg tillsammans och åt mat på en kinaresturang :) mmmm trevligt, trevligt

 

när jag kom hem efter maten fick jag öppna lite avslutningspresenter också :D

  • 4500 kr (!!!!!!)
  • min älskade byxdress, som jag velat ha hur länge som helst, men som verkar vara slut överallt! haha :D bilder kommer säkert komma upp snart! ;) hih
  • min kära syster gav mig massa fint smink, som jag kommer ha stor använding av i sommar!!
  • jag fick även twilight - the official illustrated guide, som jag velat ha ända sedan den släpptes :D wiiiie, i sommar blir det mycket läsande!! yey

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

senare på kvällen åkte jag hem till kvällens räddare, alexandra, a.k.a jonas, och hade sjuuuuukt roligt med massa människor hela kvällen/natten! det var verkligen en av de bästa kvällarna på länge! haha

ännu ett minne för livet :D thanks everybody!

 

och det var min tisdag, min skolavslutning, slutet på högstadiet.

GALET att tiden går så fort!!

så nu är det sommarlov och friheten börjar!

hurra


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback