i'll stop the whole world, from turning into a monster

hahah, OMG hittade den här gamla bilden!
den är 2 år gammal! och är det bara jag som är seriös eller?! hahah åh fy

det blev inget inlägg igår..
jag var med alexandra, lejla och alexandra hela kvällen/natten <3
det var så sjuuuukt längesen sen sist, och kom hem därifrån vid halv 5 på morgonen.. höhöh en av de roligaste kvällarna på länge, thank you girlssss <3
och bilder kommer snart förhoppningsvis, om alex skickar dom till mig!! hah

idag har det varit galet varmt, och jag har spenderat hela dagen på stan med min syster :) skulle egentligen leta efter skor och en klänning till "balen/middagen" som är på torsdag.. men hittade inget annat än ett lösögonfranslim! haha toppen -.-

sen när jag kom hem för någon timme sedan, slog jag direkt på datorn och lyssnade på heeeela paramores nya låt! och precis som jag trodde; I LOVE IT!!! <3 den har gått på repeat ungefär 56712 gånger sedan jag kom hem! hah
och nu är det bara 33 dagar kvar till PIP! gaaaaah

here it is;

Call me a traitor, I'm just collecting your victims
And they're getting stronger
I hear them calling

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback