say you wanna be under my chest, this turtleneck is like one of my best

yooo

idag har min dag sett ur ungefär såhär hittills;
läsa, äta frukost, läsa, sola+läsa, äta, läsa, sola+läsa, ut och springa, läsa, äta, läsa, facebook+tumblr+blogg
typ. haha

men seriöst, jag har läst som en galning idag! jag började med crescendo(eller förlorad ängel som den heter på sweeeeedish) imorse, och nu har jag typ 50 sidor kvar :) jag har aldrig läst ut en hel bok på en dag, men någon dag måste ju vara det första! hah
åhh, boken är så braaaa! så jag ska läsa ut den nu, jag kommer säkert skriva om mina hets-utbrott imorrn, men det för ni helt enkelt ta. heeeh

precis när jag vaknade idag(innan allt läsande började, haha) lyssnade jag på älskade lonely island's senaste skiva, B-Ä-S-T
jag har gått runt och sjungit på turtleneck and chain hela dagen! hah
lyssnalyssnalyssna TEXTEN ÄR GRYM


the lonely island=KÄRLEK, så nu tänker jag gif-spamma lite, okiii?

nu ska jag läsa! goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback