PIP 2011

hello hello,
har inte bloggat på mer än 4 dagar nu, men jag har en rätt bra anledning ;) hah

jag har varit på PIP med mina älskade vänner och haft några av de bästa dagarna i hela mitt liv. skulle kunna skriva hur mycket som helst, men jag tar det lite dag för dag, det blir nog lättast

Dag 1, onsdag: vi kom fram till karlskoga runt 4 och satte oss direkt framför största scenen och väntade på väldens bästa paramore som skulle spela klockan 10 på kvällen. tiden gick väldigt snabbt, tack och lov!
paramores spelning var heeeeeelt jävla underbar. hade gåshud hela tiden och fick tårar i ögonen under varje låt. det var den bästa dagen i mitt liv. åhhhhhhhhh saknar redan <3

<3 <3 <3 !!!

efter paramore stannade vi kvar vid scenen och tittade på ke$ha.
vi stod längst fram och hon var gaaaaalet bra, love love love her

Ke$ha!

 

Dag 2, torsdag: såg veronica maggio på p3 sommarsession, och tog en bild med henne efteråt ;)

vid halv 12 på natten var det dags för älskade far east movement! vi stog och väntade i ungefär en timme innan, och hade platser längst fram. men sedan när de började... HELVETE säger jag bara, jag har aldrig varit med om något liknande! alla kom och ställde sig framför scenen, folk knuffades och trängdes och man kunde verkligen inte röra sig eller få luft! redan innan far east movement hade kommit ut på scenen var vakterna tvungna att lyfta över folk som blev klämda! så vi fick paniiiiiiiiiiiiiiik och var tvungna att ställa oss på sidan av scenen, men det blev fan bättre än att vara där framme, för vi hade skibra platser! :)

men iallafall, de var så SJUUUUUUUUKT bra, och jag har aldrig varit på sånt partyhumör i hela mitt liv! guuuuuud älskar dem <3

 

 

far east movemeeeeeent <3


publiken, det var sickkkkkk

 

Dag 3, fredag: kan ju för det första säga att jag vaknade upp med världens träningsvärk i axlarna och var hes som tusan efter två galna dagar, men det var bara att köra igen! haha

vi såg bland annat veronica maggio igen, dead by april (guuuud vad de skriker..) och the ark!

 

Dag 4, lördag: såg adam tensta (alla hans låtar låter likadant...), mohombi (håhå han är het..), maskinen och hela festivalen avslutades med håkan hellström. jag är ju inte direkt något fan av honom och har aldrig varit, men ah.. han är ju duktig på det han gör, men det kunde ju ha varit ett bättre slut på festivalen om man säger så.. haha

 

men det var iallafall PIP det. för att sammanfatta, var första och andra dagen hade bäst artister (!!!), men jag har haft sjukt roligt heeela tiden tack vare bästa alexandra och jonna <3

så här kommer lite bilder på oss också ;)

 

väntar på paramore!

 

 

haha det ser ut som att jag och alex är ensamma på hela PIP,

men jag lovar, det var vi inte! haha

 

 

det regnarrrrrr

 

nästa år blir det kanske PIP igen, och det blir definitivt peace & love! gud jag älskar festivaler


Kommentarer
Idaaaaaaa

1. Jag är så jävla avundsjuk.

2. Ni är så otroligt fina tjejerrrrr

3. Nästa år, även fast ni kanske inte vill, så hänger- jag-med and that's it!

HEHEHHE pusss



2011-07-12 @ 01:36:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback