maybe i had said something that was wrong, can i make it better with the lights turned on?

heyyy
jag har velat lägga upp en låt på bloggen jättelänge, men har inte hunnit göra det eftersom jag inte varit hemma på typ en månad!

men här är den iallafall,
det är en låt som jag har lyssnat slaviskt på i en månad nu, och den är med älskade birdyyy
(det är egentligen en cover, men hennes version är 1000 gånger bättre!)
har skrivit lite om henne på bloggen förut, hon är verkligen en av mina favoritartister!
skulle göra vad som helst för att få hennes röst, och gud, hon är bara 15!

love love love
this song
<3



And I'll cross oceans like never before
So you can feel the way I feel it too
And I'll send images back at you
So you can see the way I feel it too

Kommentarer
Paulmarit

Spirits are speaking in my dreams and other ways



Blogg: http://paulmarit.blogbloc.com
2011-12-19 @ 12:23:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback