it’s the most beautiful time of the year

blev inget bloggande igår, hade ganska fullt upp hela dagen!
åkte till marieberg med alex och syster vid 1 och fick med mig lite saker hem!
två "utomhus-hårband" och dessa tröjor ↓ ↓ ↓ hängde med hem,
ganska basic but i like theeem



btw, min plånbok mår inte bra atm. måste spara till london och peace and looooove, gosh

men aja, idag har det varit julbak hela dagen tillsammans med mamma och malin! kul kul
det blev lussebullar i typ 3 olika format, knäck och chokladcornflakes, heh
här kommer en otroligt fin bild, mums



imorgon blir detdansuppvisning, känner att jag hellre ligger hemma och sover om jag ska vara ärlig.. FML
men nu ska jag duscha och sedan blir det läggdags! läggdags? skrev jag nyss läggdags..? okej, jag tänker inte ens sudda bort det nu, fan jag börjar låta som en mormor.
NU SKA JAG SOVA.
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback