if i share my secret, you're gonna have to keep it

helloooo
hann inte blogga igår, var på marieberg med alex mitt i den galna mellandagsrean! craaazy
fick med mig en bh och lösögonfransar hem! storköparN engström, i know.

när vi kom hem åkte jag till alexandra och var med henne och jonna, vi tittade på victoria's secret fashion shooow. jag älskar det verkligen och tittar på det varje år, men fyfan vad dåligt själv förtroende man får.. men emo som jag är, här kommer några bilder för att trampa lite mer på min självkänsla. FML

efter VSS tittade vi på män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden. luftskottet som sprängdes tog vi idag, haha
otroligt nog, hade jag inte sett alla filmer föränn igår, och kjhgtfdgvhjkljhgft vad bra de är!!! jag känner mig som en stolt svensk för en gångs skull, millenium-serien är fan ett mästerverk

vi tittade på den amerikanska versionen the girl with the dragon tattoo på bio idag! jag, jonna, alex och hennes föräldrar (:
bra film, men ingenting jämfört med den svenska versionen. INGENTING.
en del saker i filmen var lite konstiga i filmen också, haha
de gick för det första runt och pratade engelska i sverige? alla pratade engelska typ som att det var sveriges officiella språk, men alla skyltar och sånt stod på svenska :S fast ibland slant ett litet "hej" eller "tack" dit bland all amerikanska..? hmmm
sedan är jag ganska osäker på att jag ens hade fattat handlingen ordentligt om jag inte sett den svenska innan.. det var dåliga förklaringar på många ställen och de hade ändrat i handlingen en hel del
så mitt tips, titta på den svenska. alltid den svenska. hah

men aja, nu ska jag sova! jag kan inte vända på dygnen såhäääär
goodnight!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback