can't you see we're wasting time?

yooo,

jag har nyss tittat på några mina favoritavsnitt av glee :D åhhhhh favoritserie forever.
jag skrattade så högt att min mormor till och med ropade från nedervåningen och frågade om det hade hänt något.. haha

men nu jag har massa glee-låtar på hjärnan, så nu lägger jag upp ett par här.. ;) hah



darren criss=oh my god <3

åhhhh, jag längtar till säsong 3!!! vill se nu nu nu nu nu nu nu!

men idag har iallafall glee: the consert movie i 3D premiär i USA! men det verkar inte som att den kommer komma till sverige :'( dumma land.
men jag antar väl att jag får vara olaglig som vanligt och ladda ner filmen sen.. heh

heather morrissssss <3

nu ska jag titta på lite tv och sen blir det att sova tidigt, vi ska åka vid 7 imorgon bitti -.-
byeeeee

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback