with the pumped up kicks, you better run run run

heeeeejjj
idag har vi varit vid min släktings stuga och grillat marshmallows och kramats med myggen.
jag kom väl hem med åtminstone 7 myggbett till.. haha

jag hade tänkt gå ut och springa nu, men det växlar mellan regn och åska, så det är nog inte en så bra idé.. får väl köra lite stryka inomhus antar jag :)
jag har varit ute och sprungit nästan varje dag sedan jag kom hit.. det är så himla skönt att springa här, vet inte varför men det känns så lungt och fritt på något sätt!
hahah gud vad jag filosoferar
fast jag ser ju kanske inte direkt så graciös ut när jag springer.. men iallafall heh

jag och phoebe har typ samma spring-stil

men du ska jag och titta på the cove med de små gamlingarna!
det är en dokumentärfilm om delfiner och den är så jävla hemsk. åhhh jag kan inte fatta att det finns människor som är så jävla dumma i huvudet, hatar djurplågeri mer än allt
efter jag såg den för första gången blev jag så berörd att jag till och med skrev en debattatrikel om filmen i skolan. SE DEN SÄGER JAG BARA!
men nu börjar filmen,
byeee

Kommentarer
Ida hon den därrr bombed brainen

Asså gaash, loooove phoebe. HAHA. Och förresten e du ganska snygg!



Blogg: http://twobombedbrains.blogg.se/
2011-08-05 @ 12:23:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback