jag hoppas, jag drömmer, att marken du går på går sönder. vad som än händer.

hola amigos
min dag började med att jag och malin åkte till sveas och köpte nybakade bagels..
oh. my. god. jag hade inte ätit bagels på typ... ett år? jibksdmf så gott!

this is love

efter frukosten åkte jag och malin till marieberg för en välbehövd dag av shopping! haha
jag fick med mig en hel del hem, och det gör lite ont i plånboken av att bara tänka på det..
det blev lite basic stuff, men jag är nöjd med dagens inköp! :)

skjorta från h&m

kofta och stickad tröja från gina tricot

örhängen och ring från JC


me and a big ass chokladboll

 

när jag kom hem från mberg åkte vi hem till min mormor och morfar och fikade en stund (;

sedan skulle jag förmodligen ha åkt på bio med josefin, men det blev inget eftersom jag är så smart och spenderar alla mina pengar på kläder.. heh fan dåeee

 

så jag har spenderat min lördagkväll hemma med min syster framför tvn! med det var faktiskt inte så dumt det heller :) haha

 

okej, this is the song of the day.. K-Ä-R-L-E-K

 



nu ska jag lägga mig och sova!
night night

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback