open your eyes like i opened mine

hello,
idag har jag solat.
jag blev röd. kul.
och nu på kvällen var hela norrländska släkten på besök(IGEN).

idag har det varit varmt och solsolsol så jag kände för att göra lite färgglatt smink! det var ett tag sedan nu ;) det blev lite tropiska ögon! like it?

föresten, jag har bara varit här uppe i en vecka nu, men jag måste bara säga att jag saknar mina bästa vänner så jugkfnaskndkvepw mycket!! seriöst, är vi typ beroende av varandra?
kan det verkligen vara hälsosamt? haha

<3


btw, om två veckor exakt börjar jag skolan -.- vart fan tog sommarlovet vägen egentligen?! känns som att jag inte gjort ett skit under hela sommaren!
och varför måste thorén börja en/två veckor innan alla andra skolor i örebro?? åhhh FML

suck.

 

men nu ska jag lägga mig och sova!

night night


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback