stop my fall, every time you go

jag känner att det blir en hel del musik här på bloggen nu, men jag har inte haft så mycket att göra idag, och då är det dags för att knarka musik :)
men jag hade faktiskt en liten uppenbarelse idag, haha

för typ ett år sedan så lyssnade jag jättemycket på denna låt, som är bäääst;


sedan har väl ändå alla hört denna låt på radion? har alltid gillat låten, men jag har alltid kallat henne för "hon tjejen som sjunger your song" iallafall.. hahah


och nu typ.. det senaste halvåret, har jag lyssnat jättemycket på everytime you go, som är en av mina favoritlåtar. here it is;

btw, live-versionen är för jävla bra den också; HERE.

ah, och jag och min lilla efterblivna hjärna har inte fattat föränn nu är att alla låtar är gjorda av samma person.. heeeeh

*facepalm*

men det var bara det jag tänkte säga! haha liiiv
bye

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback