it's a brave new world

heyyy
idag började vi sjukligt tidigt..
8:15 hade vi den första mattelektionen på gymnasiet. alla tycker jag är galen, men jag har alltid gillat matte.. fast det känns redan nu, trots att vi knappt börjat, som att det kommer bli sjukt svårt.. :/ hmm

efter matten hade vi håltimma, och då gick jag och några av tjejerna i klassen til la baguette och åt kladdkaka och drack chai latte. hade aldrig smakat chai latte förut, det var inte så dumt faktiskt!! :D

efter lunchen hade vi naturkunskap, och på den lektionen fick vi äntligen våra datorer!!

finallyyy!

efter skolan hängde vi med ida och malin och några fler och fikade på bara vara. men jag och alex var redan mätta efter allt skit vi ätit tidigare under dagen, så vi beställde inte ens något.. vi var åskådare. haha

vid halv 6 gick vi på en informationsträff på konserthuset. jag och alex ska ju nämligen börja jobba där, förhoppningsvis redan nästa vecka! hih :) vi ska jobba under evenemang. typ stå i garderoben, vara dörrvakter, sälja biljetter, jobba i serveringen.. ;) och det är B-R-A betalt, säger jag bara. haha

men nu ska jag föra över massa bilder, musik och filmer till min nya dator! hiiiihihi
goodnight :*


Kommentarer
Hanna s

Kan du fixa jobb åt mig också eller? haha :D



Blogg: http://hannastromberg.devote.se
2011-08-26 @ 22:06:01
matildaaaa

Tror inte det, sorry babe :/

Det var ett speciellt antal personer som fick börja tror jag.. haha :D



Blogg: http://alwaysinthistwilight.blogg.se/
2011-08-27 @ 00:57:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback