in his gallery

nu har jag suttit hur länge som helst och fastnat vid denna hemsida.
TYLER SHIELDS, ett jävla geni säger jag bara.
jag har varit ett fan av honom i flera år nu, och sitter ofta i flera timmar och bara kollar igenom hans bilder. får inte nog! han fotograferar mest kändisar och får dem att göra sjuka grejer som jag inte ens visste att jag älskade! haha
han är en av mina absoluta favoritfotografer, helt klart.

dianna agron


alex pettyfer


michael trevino & lindsay lohan


nina dobrev


deborah ann woll


shiloh fernandez & juno temple


ashley greene


hayden panettiere

det finns typ fyra tusen bilder till som jag skulle vilja lägga upp, men det blir nog lite för mycket i ett enda inlägg.. heh ;)

men nu ska jag sova, får se om jag lyckas stänga ner hans hemsida bara.. hmm

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback