giving love and getting nothing back

satt och tittade igenom mina bilder på datorn förut, och hittade denna..
det är någon sminkbild från typ förra.. söndagen?
och hade ändå ingen bild att lägga upp idag, så det fick bli den ;) heh

anyway, idag var det en tävling i skolan, som jag skrev lite kort om igår.. hah
man tävlade iallafall klassvis och det var skiiiitkul!
vi fick göra massa sjuka uppdrag, typ tjäna 20 kr på stan, dansa små grodorna framför en fontän och be någon annan filma, och ta ett kort på två hundar med slips på sig(?)
haha, ah typ sånt där..

men vi har gått runt på stan hela dagen och gjort alla uppdrag, so my feet are killing me.
så nu ska jag lägga mig och titta på grey's, love it

me atm

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback