you're bringing me in, and now you're kicking me out again

kom hem från jonna för ungefär en timme sedan.
vampire diaries var sjukt jävla bra som vanligt. vi satt och grät i soffan som tre idioter(som vanligt).. haha that's us
men nästa vecka kommer jag att dö. DÖ. vi tittade på trailern till nästa avsnitt, och jag höll ju på att svimma för fan, bara då, av 22 sekunder! tänk nästa vecka, över 40 minuter. då kommer jag ju ..... ja, det är väl lika bra att börja gräva min egen lilla grav redan nu.. haha

men nu måste tänka på annat än vampyrer, häxor och varulvar en liten stund, så jag har låten som har varit fast i min hjärna hela dagen på replay. den spelas ju på MTV minst 3 gånger i timmen, så den har verkligen satt sig! haha LOVE IT

here it is:



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback