let's waste time

dagens hittills mest spännande stunder, haha
frukost och maxi-shopping med allis
 
började skolan 9.30, vilket känns sjuuukt tidigt nu för tiden. no me gusta
för första gången under hela vår gymnasietid tog jag och alex BUSSEN till skolan. det tar alltid så lång tid, men idag passade busstiderna bättre än tågen och mysigt vare ju iallafall
efter en spanskalektion och teori på idrotten slutade vi klockan 12. vilken värd skoldag.. och veckans sista!! wihoo
 
efter skolan svängde jag och alex förbi maxi och handlade lite! min nya favoritsyssla haha
köpte bland annat lite frukt, en ny ekologisk honung (dör vad gott det är) och lite saker till mami.
sedan dess har jag ätit lunch, sett på svenska hollywoodfruar och tittat runt på en massa bloggar efter lite nyttig mat-inspiration. har faktiskt hittat en hel del som jag kommer testa på framöver!
 
ikväll blir det som sagt ingen karrofest och just nu känns det väldigt bra att stanna hemma. vid 7 åker jag och alex iväg på bodycombat och efter det blir det filmmys hos henne. det blir nog en bra torsdagskväll ändå!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback