thursday

efter jag slutade skolan vid halv tolv idag, gick jag direkt till bik bok och kollade in deras
nya butik. jag fick med mig ett kort, svart oversize-linne och en kort, vit tröja hem.
vid klockan ett åkte jag hem och åkte direkt till gymmet, och nu har jag precis kommit hem!
jag tänkte föresten bara tipsa om vad jag åt tidigare idag! jättegott och perfekt som mellanmål innan
eller efter träning! jag åt den isländska yoghurten skyr i naturell smak och en jättegod nöt/bärmix till.
som de flesta vet är proteiner bland det viktigaste när man tränar och just denna yoghurt innehåller mycket
protein och inget socker (kom ihåg att det ska vara den naturella, inte någon med smak eftersom de innehåller
massa socker!), och nötterna var osaltade och bären var osötade. som sagt, jättegott och nyttigt mellanmål!
 
nu ska jag titta på glee och senare blir det packning som gäller resten av kvällen, skriver senare!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback