i'll spread my wings and i'll learn how to fly

hoppas ni har haft en bra helg allihopa, min har tyvärr varit rätt tråkig med plugg och jobb,
höjdpunkten var att jag hittade några finfina kläder på marieberg igår :)) bilder kommer!
 
bilderna där uppe är föresten från min och mammas en timmes långa vinterpromenad imorse,
finaste vädret på länge, kändes lite winter wonderland för första gången på länge haha
nu har jag precis kommit hem från gymmet och återhämtar mig med keso,
hallon och hackade mandlar. helgen har inte varit den bästa i matväg heller, så dagens
träningspass var välbehövligt kan jag säga! jag och alex körde först 45 min spinning,
 sedan 25 min styrka i ben och 15 min mage! feels goood
nu ska jag iväg och sola, sedan blir det plugg och städa bort julsakerna i vardagsrummet. woop.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback