happy new year!

nyår spenderades med världens bästa vän, först hemma hos henne med middag och sedan fest hos en gammal kompis,
det var skitkul till en början, men det slutade med att jag och alex gick hem och satt i hennes rum på tolvslaget. hon mådde... inte så bra, jag skrattade åt henne och vi skålade i vätskeersättning hahah
 
men nu är det iallafall officiellt 2013 och jag tänkte göra en liten lista, mainstream maybe men jag har inte så mycket annat för mig just nu hoho

Höll du några av dina nyårslöften?
Inte alla, men ett av dem iaf; jag nådde min målvikt (som var 10 kilo mindre än vad jag vägde förra nyår, just sayin')
Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2012?
Om man räknar min kusin som en vän, så ja.
Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov.
Vilka länder besökte du?
England (London) och Norge (Oslo typ 3-4 gånger), dåligt utomlands-år alltså haha
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
PEACE & LOVE. världens bästa vecka som jag kommer sakna för resten av mitt liv
Vad var din största framgång 2012?
Att jag fick ett jobb och började tjäna rätt bra med pengar + att jag äntligen lyckades boka en resa till new york + att jag insåg att jag behövde byta livsstil
Största misstaget?
Förmodligen att jag tappade bort min första iPhone i Oslo bara två veckor efter att jag fick den... haha
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, den finns något som kallas "festivalsjukan" = typ dödssjuk veckan efter varje festival
Bästa köpet?
Hmmmm, det blir nog resan till new york eller biljetterna till peace/way out west
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick se några av mina absoluta favoritband live i somras
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Icona Pop - I Love It (sommar sommar sommar)
Var du gladare eller ledsnare 2012 jämfört med tidigare år?
GLADARE.
Favoritprogram på TV?
Oj oj oj, One Tree Hill, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, True Blood, Glee, New Girl, det finns för mycket, jag kan inte välja
Största musikaliska upptäckten?
Men åh vad svårt, Lana Del Rey och Fun är de enda jag kan komma på just nu
Årets bästa film?
Måste säga Breaking Dawn part 2
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En utomlandsresa till något soligt ställe
Vad fick dig att må bra?
Alla mina underbara vänner och massa livemusik
Har du några nyårslöften för 2013?
Jag ska inte sätta några speciella löften med tanke på att man alltid blir besviken när man inte når dem, men jag ska fortsätta med min hälsosamma livsstil och det är ett MÅSTE + jag ska utomlands minst 2 gånger hihi
 
så! there you go, nu är det bara att se vad 2013 har att erbjuda!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback