F-I-N-A-L-L-Y

igår gjorde jag någonting jag velat göra i flera år, köpte en systemkamera! ÄNTLIGEN
det blev en canon 600D+, för er som inte vet så mycket om kameror kan jag iallafall säga att den har 18 megapixlar, HD-filming och vinklingsbar skärm. och jag betalade allt med egna pengar! känns för jävla bra
jag kunde dock inte använda den igår eftersom batteriet inte hade laddat klart innan jag åkte hemifrån, men hela kvällen idag har jag suttit och försökt lära mig kameran, så från och med nu ska det bli mindre blurriga iphonebilder här på bloggen! haha

Kommentarer
Josefin

Åh saknar deeeej! sjukt kul att du köpt en kamera nu! :D kram<3

Svar: åh saknar dig med!!! vi måste måste måste verkligen ses snart! <3 hiiih ja, jag har ju velat ha en systemkamera så himla länge, så nu när jag hade pengar tyckte jag att det var dags! :*
Matilda Engström



2013-01-08 @ 18:38:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback