everything's gonna be alright

ännu en dag börjades på gymmet, klockan 7 var jag på plats och körde 45 minuter poweryoga. det är konstigt hur någonting kan vara sjukt ansträngande men så himla avslappnande på samma gång haha
 
när jag kom hem blev det favoritfrukosten! på sidan av pannkakorna hade jag idag
grekisk yoghurt för första gången på månader! det är så himla gottttttt!
jag har nämligen letat öööverallt efter yoghurten med mindre än 10% fetthalt, men inte hittat det
någonstans, och då får man helt enkelt stå över :( men igår åkte jag och mamma förbi lidl och där
fanns den i 2%! yes yes yesss tack äntligen.
jag gjorde även en jättegod smoothie av grönt te, banan, frysta jordgubbar och psylliumfröskal! mums
jag gick bara i skolan i två timmar idag och direkt efter gick jag och alex på stan ett par timmar.
jag fick med mig ett par shorts hem som jag ska ha utomlands, wiho
 
vid 6 gick vi på bio, filmen hette berättelsen om pi och jag jättefint gjord men tyvärr inte speciellt
sevärd enligt mig. den blev väldigt utdragen och tråkig faktiskt..
men ett plus var att jag och alex bestämde oss för att köra på en nyttig biokväll (för första gången i mitt liv)
vi köpte naturella nötter, torkad frukt och bär och vindruvor. det gick bättre än bra faktiskt!
nu ska jag titta på pretty little liars och sedan ska jag sova, godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback