everything you needed done was done for you

har nu bäddat ner mig ordentligt i sängen, kom hem från bodypumpen för ett par timmar sedan,
men känner mig fortfarande helt trött i kroppen.
 
i övrigt har dagen varit ganska händelselös, dock hade jag ett bra moment på lunchrasten då jag
hittade dessa bars på lifebutiken som ligger typ 1 minut från thorén.
raw bite barsen har jag pratat om förut här på bloggen, men just dessa smakerna har jag inte hunnit testa än. jag hittade även en ny bar som hade smaken ginger bread och väldigt bra innehåll dessutom. couldn't resist!
raw bite - cashew och spicy lime, (19;-/st)
nakd. - ginger bread. (17;-/st)
hittills har jag såklart inte hunnit smaka dem allihop, men efter träningen testade jag ginger bread
och herregud säger jag bara. så. sjukt. god. den smakade typ pepparkaksdeg. Y-U-M.
 
nu blir det nyaste new girl och sova efter det. imorgon ska jag upp tidigt och gymma med alexxx, godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback