just can't wait to get away from here

idag gjorde jag någonting till frukost som jag aldrig testat förut, en omelett!
jag tog bara 1 ägg, två äggvitor, rödlök, paprika, babyspenat, salt och peppar. hur enkelt som helst och fööör gott! och med lite avokado, tomat och keso på sidan blev det ännu bättre. verkligen inte sista gången jag gör en sådan här frukost!
 
i övrigt idag har jag tränat en timme på gymmet med alexandra + 25 min powerwalk dit och 25 min hem,
jag har även åkt till mitt hus ett par timmar och flyttat över massa saker till lägenheten och efter det blev det 5,5 h jobb.
 
när jag kom hem från jobbet gjorde jag, mamma och malin något riktigt impulsivt;
bokade en resa till gran canaria! om 28 dagar!! åhh det ska bli så otroligt skönt att bara komma bort ett tag
men nu ska jag sova, imorgon blir det ännu mer flyttpackning, ännu mer jobb och senare på kvällen blir det myskväll med alex och jonna :)) godnattttt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback