GIRLS

jag har tänkt skriva ett inlägg om denna serie i flera månader nu, men det har bara inte blivit av!
när jag hörde talas om serien i somras fick jag höra att den var lite som sex and the city,
och vem älskar inte sex and the city, right??
 
så jag tänkte; jag ger serien 3 avsnitt, om jag inte gillar den efter det så kan jag bara skita i den
första avsnittet: vad. fan. är. detta?
andra avsnittet: vad fan händer??
tredje avsnittet: men gud, vad hände nu då?
fjärde avsnittet: FAST.
 
till en början kan serien verka ganska weird, men när man kommer in i den är den helt olik
någonting annat! allt är så roligt, rått, konstigt och operfekt på något sätt och jag älskar det verkligen.
man känner verkligen igen sig i så många situationer, de känns som riktiga människor med riktiga draman liksom.
detta är iaf en av mina bästa serier just nu och nu börjar den i sverige på tisdag 12 februari i SVT2 kl 22.30
ta en titt, you won't regret it!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback