i will follow you into the dark

måndag igen, hurra
stressade iväg till skolan efter att ha snoozat i en timme, inte dagens smartaste val kanske..
dagens klädval fick bli någon slags thorénversion av myskläder, varken orkade eller hann bry mig idag haha
efter skolan åkte jonna och jag iväg till gymmet och tränade piloxing, en slags blandning av pilates och boxning!
första gången vi testade på just det passet, faktiskt väldigt roligt och sjukt jobbigt
just den känslan när man kommer ut från gymmet; svettig som fan och har gjort världens workout, är bland det bästa som finns. imorgon blir det bodycombat! om jag ens kommer upp ur sängen det vill säga
 
här kommer låten som varit fast i mitt huvud verkligen heeeela dagen, finaste låten med bästa death cab
 
men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film och äta jordgubbar! är ju ledig imorgon, mohaha
godnattttt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback