it's been a while

ber om ursäkt, har inte hunnit blogga på flera dagar! måste sova, så det får bli snabbversionen av min helg! haha
igår hade vi ett litet födelsedagsfirande med mammas sida av släkten för min syster som fyller 22 på tisdag och idag firade vi henne hemma hos pappa.
det har tyvärr blivit en del tårta, morotskaka och annat gott, så det är tur att jag hunnit klämma in lite träning denna helg också! igår blev det en timmes powerwalk med malin och idag blev det en intensiv timme på gymmet :))
idag hann även jag och malin in till marieberg en sväng, jag fick med mig en hårspray,hörlurar och några ljusslingor hem. ja, du läste rätt: ljusslingor. på sistone har jag känt mig typ helt deprimerad när jag är i mitt eget rum, vill bara ändra på tapeterna, ändra på storleken, ändra på allt i stort sett. så idag fick jag nog och ville göra en liten ändring!
har velat sätta upp sådana här ljusslingor hur länge som helst, men har inte kommit till skott liksom! resten av rummet är dock fortfarande hemskt, men får väl ta det one step at a time antar jag haha
det är synd att det knappt syns på bilderna, men det gjorde sådan himla skillnad i hela rummet! myspyyyys
 
vid halv 8 kom alex och jonna och gjorde mig sällskap resten av kvällen, himla trevliga prickar det där :P
men nu ska jag lägga mig och sova! denna vecka ska bli bättre med bloggandet, i promise! godnatt :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback