if you're lost and alone, carry on

jag började denna måndag med pannkaksfrukost (ovanligt) och vid 12 började jag skolan. vi slutade vid 4 och ett par timmar senare blev det piloxing på gymmet med alexandrorna och jonna!
det känns så bra att verkligen kunna t-r-ä-n-a denna vecka! är inte sjuk, har inget fucking virus i ögat eller något annat störigt, så nu jävlar! let's make this week count haha

föresten, jag tänkte bara tipsa om en sak jag nyligen har testat!
det är några bars,  nivet som man kan äta som mellanmål, innan träningen, efter träningen osv.
de allra flesta bars innehåller massa socker, konstiga e-ämnen och skit man absolut inte ska stoppa i kroppen, men dessa är helt naturliga, ekologiska och innehåller inga tillsatser what so ever!
de kallas för rawbite och finns att köpa på www.bodystore.com
FYI; jag glömde att ta en bild på de två jag hade hemma, så här kommer en p12ig bild från rawbites hemsida haha
de smaker jag har testat hittills är choklad och kokos, men som ni ser på bilden finns det några andra smaker också!
barsen är ju såklart inte snickers eller mars-material, och enligt mig smakade första tuggan lite sådär, både på kokos och choklad.. men efter ett par tuggor blir de faktiskt riktigt goda, och när man vet att de är nyttiga kan man njuta med gott samvete!! haha
choklad-smaken innehåller: dadlar, cashewnötter, mandel, kakao och kokos.
kokos-smaken innehåller: dadlar, cashewnötter, kokos, mandel och ekologisk kokosolja.
that's it.
så ni som vill leva lite nyttigare borde absolut testa dessa! som sagt, kan vara mellanmål, återhämtning, you name it :)))
 
aja, jag har iallafall pluggat spanska den senaste timmen och nu får det vara nog.
måste lägga mig och sova, ska nämligen upp tidigt imorgon och åka iväg till gymmet med alexandra, alexandra och jonna. som sagt, LET'S MAKE THIS WEEK COUNT.
 
här kommer en av mina favoritlåtar, godnatt! :**

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback