change will come, just wait and see

jag började dagen kl halv 8 och vid halv 9 var jag på plats på gymmet med alex. det blev 1,5 timmars konditionsträning, styrka i armar, ben, mage och rygg! nu har jag precis ätit min bästa frukost och tittat på grease-avsnittet av glee. verkligen blast from the past kan jag ju säga; var ju nämligen ett mega-grease-fan när jag var typ 8/9 år gammal..
så. jävla. bra.
 
BTW!
nu har vi äntligen fått huset sålt och lägenheten är fixad, så ikväll ska vi iväg dit och börja mäta och grejer, sen är det bara att börja flytta! det känns så himla konstigt, vet inte om jag är redo för detta.. hah
jag ska försöka ta lite bilder på lägenheten också så får ni se hur det ser ut!
 
aja, nu ska jag plugga, det är ju trots allt därför jag får stanna hemma idag.. thank god för studiedagar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback