back on track

idag vaknade jag vid 9 och kl 10 var jag på gymmet och körde bodypump i en timme. shit vad jag har saknat just det passet alltså! och nu har de ändrat om lite bland övningarna, så idag var det nog det jobbigaste passet hittills! det känns så himla bra att vara tillbaka med träningen igen, rätt tveksamt att det kommer kännas så bra imorgon dock haha
 
när jag kom hem duschade jag, fixade mig, åt lunch och åkte iväg och jobbade i 6 timmar.
vid 7 slutade jag, sedan åkte jag hem och lagade tacos med mamma. istället för köttfärs hade vi vegetarisk färs, så så så gott! men sedan dess har jag inte hunnit med så mycket mer, har tittat lite på tv pch provat kläder till nyår typ haha
men på tal om god mat! igår åt jag en av de godaste sakerna jag lagat på länge! även där vegetariskt hoho
detta är inte världens bästa bild, jag hade nämligen världens minsta tallrik så man ser inte alla lager haha
men först är det bladspenat, kidneybönor, quinoa kokad i grönsaksbuljong, gurka, majs, rödlök, avokado, fetaost och pressad citron. I mean Y-U-M o_O
 
aja, typ världens minst intressanta blogginlägg, men det har inte hänt speciellt mycket idag haha
nu ska jag lägga mig och kolla på revolution! goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback