just shoot for the stars, if it feels right

hellooo
idag var skolan rätt okej :) hade rätt trevligt på håltimmen, som jag skrev om tidigare idag!
efter skolan stannade jag kvar med några tjejer och fortsatte med våran dumma inlämningsuppgift i historia.. förhistorien och människans utveckling kan vara för jävla jobbig alltså... -.-

 

vid halv 5 åkte jag och alexandra till hallsberg för att dansa, idag igen :)
träningen var faktiskt riktigt rolig idag! vi körde styrka och teknik hela träningen, och det kändes skitbra! fast jag tvekar på att det kommer kännas lika bra imorgon..

jag gissar på träningsvärk x 7000.. haha

men skitsamma, träningsvärken är värt det! jag tränar redan inför beach 2012 förstår ni, det var nämligen såhär jag såg ut i somras:

 

typ...

 

dagens låt (förutom "I was broken" som jag la upp tidigare idag) har förföljt mig hela dagen. haha hör den verkligen överallt nu för tiden, men så sjuuukt bra är den! listen listeeen



btw, adam levine, sångaren i maroon 5, är ju för jävla snygg, så jag passar på att slänga in en bild eller två på honom nu.. heh ;)

you're welcome ladieees

men nu ska jag gå och sova, börjar halv 9 imorgon.. :/
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback