those three words, are said too much... they're not enough.

har hjälp mamma i trädgården idag..
har klippt massa ogräs för hand.. fan vad jag hatar sånt där..
jag har till och med vattenblåsor på handflatorna nu
-.- FML


men nu har jag legat de senaste timmarna och tittat på några avsnitt av grey's anatomy.
tittade äntligen klart på säsong 2 idag, och även fast jag vet precis vad som kommer hända sitter jag och grinar :'( och åh, slutet på säsong 2.. denny duqette, burke, åh allt. sen spelar de chasing cars med snow patrol.. <3 så sorligt, så bra, så ihbfjdbkjdbp
men nu väntar jag på säsong 3 som står på nedladdning, hiihiiii



ikväll börjar awkward på mtv, verkar riktigt bra faktiskt! :)
jag kommer säkert behöva skriva av mig senare, haha
vi hörs!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback