like you imagined, when you were young

hello world

denna dag har gått så jävla fort, helt sjukt

igår var jag iaf med mina bästa och hade världens lataste fredag, love it.
vi tittade även på true blood, en fucking vecka för sent.
ni vet ju alla vad jag kommer att säga, nu anländer nörd-matilda i allra högsta grad.
O-M-F-G.
O-M-F-G.
O-M-F-G.

åhhhhhhh det är den bästa serien ever och för i helveteeeee nu är det bara 2 avsnitt kvar!!
FAN JAG KOMMER INTE KLARA MIG TILL NÄSTA SOMMAR, det går bara inte.
åhhh fjgbehlifkaefbvjqeffjeqbdfqlehfkj det är så bäst.

detta avsnitt kommer imorgon!


okej, nu till idag:
jag och jonna sov hos alex inatt, och idag hade vi ett litet disney-maraton :)
hiiiiiihihiih love love love <3
det är verkligen sant, man blir aldrig för gammal för en disney-film!

 

aja, det var min dag det.

nu ska jag sova!

eller neh, kolla grey's. eller sova. ne grey's.

jo, jag måste fortsätta med grey's.

adiós!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback