i am sure that someday soon we'll all be just fine

dagens
svar ja, jag använde min nya väst idag.. ;) haha
hade tänkt att spara den lite, men det var så ruskigt väder idag och den var för jävla mysig


idag har iaf det varit en låååång dag i skolan.. inte alltför kul, men men
efter skolan åkte jag och alex direkt till hallsberg och tränade stenhårt inför tävlingen i helgen! är nervig redan nu, första tävlingen för terminen. nya kläder, ny dans.. fhbrfwhifbwe

song of the day;
ron pope, den rösten alltså.. i'm speechless.

lyssna lyssna lyssna <3

nu ligger jag här iaf, helt brun utan sol-kletig och är uppe allt för sent igen.. fan dåååe
men nu ska jag sova! i.. 5 timmar och 45 minuter, heh
nighttt :*

Kommentarer
Anonym

ikjefaleijaw så jävla fucking snygg!! ligga?



2011-09-30 @ 21:15:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback