how am i supposed to feel when you're not here?

tjooo
det är sjukt sent och jag börjar halv 9 imorgon, så det får bli ett kort och snabbt inlägg här nu, för jag måste skriva av mig innan jag somnar! hah

idag gick vi till la baguette under håltimmen, YUM
här kommer en fin bild på två av mina GLADA klasskompisar! (speciellt cassie)

efter skolan gick jag och alex till konserthuset för en jobbutbildning om hur man hanterar mat och hur man bemöter kunder och blablabla, hah
när jag kom hem åt jag mat, pluggade och sedan traskade jag iväg till sömmerskan :) det verkar äntligen bli några nya singelkläder för min del!! wiiiiiho

nu kommer ett par bilder från när jag och darthie vader var på disneyland i somras!
så himla rolig dag, saknar dig redan

okej, jag känner att jag ångrar att jag stannat uppe så här länge nu.. vad fan gör jag? åhhh fml jag kommer vara död imorgon bitti -.-
GODNATT.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback