today i don't feel like doing anything

hejhejhejjj
hade fullt upp igår, så det blev inget inlägg..

var uppe och försökte skriva klart mitt förbannade SO-arbete till klockan halv 6... fuck life
men gaaah, nu är det bara en halv vecka kvar i skolan till betygen ska vara satta, tack och lov.

bevis...

men ja, så det var en riktigt tråkig, stressig och tröttsam skoldag igår..
fast senare på kvällen var jag med alex och jonna, som jag sett fram emot hela veckan!
vi grillade, åt chokladdoppade jordgubbar med grädde.. omg, det var amazing. haha
sen sov jonna över här, och vi sov till typ klockan ett (; men det får man faktiskt när det är helg!!

så ah, nu ska jag bara chilla, (fint ordval, thank you) och inte göra ett skit, mohahah
och vilken låt passar bättre en dag som denna?
jo, lazy song med hetaste bruno mars


btw, älskar videon!
så jäkla bra och fööör rolig! seriöst kan man bli snyggare?! ehm nej
och på 2:32, OMG wooho, haha

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback