put on your shades 'cause i'll be dancing in the flames

har varit så hiiiimla trött idag, det är crazy..
första halvan av dagen var det zombie-matilda som var på besök, men efter jag och alex gick och köpte massa choklad fick jag en sockerkick som räckte ett tag, haha

men nu är min dumma trötthet tillbaka, så nu ska jag kolla på glee och försöka få upp humöret genom att skratta lite (eller MYCKET höhö), och sen fortsätter pluggandet..



btw, i helgen visade de en Lady Gaga-konsert på 1an, som alex, jonna, ida och jag fastnade vid ;)
har sagt det många sånger och säger det igen; den kvinnan är ett geni. hennes texter, hennes musik, hennes röst. insaaaaane.
och folk säger att hon inte kan sjunga bra live?
bevis:



låten börjar @ 1:38!

well well, bye byeee

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback