my soul plays the keys, and my heart plays the drums


idag har jag varit i skolan, åh chockerande, jag vet
vi har börjat med rörelseverket på idrotten nu.. ska göra ett tema-nummer som ska innehålla sport, dans och musik. känner redan nu att det kommer bli en jäkla massa jobb som jag egentligen inte orkar med, men nu jävlar ska jag försöka få så bra slutbetyg som möjligt.. gaaaah, jag får väl vara extra slappig på sommarlovet antar jag.. haha

vi hade bild idag också, veckans höjdpunkt, yeyyy :D
vi ska göra screentryck, och jag ska göra ett paramore-örngott.. hmm, får se hur det blir..

vi gjorde den sista delen av spanska nationella idag också, och det gick väl ganska bra tror jag.. men man vet ju aldrig, kan ju ha missuppfattat hela skiten, haha

och förut var jag till hallsberg och tränade (: det kändes bra att inte sitta inne och plugga som jag gjort varje dag i en vecka nu! som sagt, LÄNGTAR TILLS 9AN ÄR ÖVER!

och jag har spenderat de senaste 4 timmarna framför datorn med mitt älskade vietnamkrigs-arbete -.- wiiiho. så nu ska jag gå och duscha, och sen ska jag sova. finally

men måste först lägga upp låten som jag haft på hjärnan hela dagen;
love love love love love it

fast ignorera videon, den är lite wierd.. hahah

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback