it's all on you

min skrivbordsbakgrund just nu! hihihi

tidigare idag kom en video upp som gjorde min dag. nej, gjorde mitt år!

om ingen redan har märkt det så är jag jävligt ROBSESSED(rob+obsessed=robsessed), och jag älskarälskarälskar robert pattinsons röst <3
denna låt har jag väntat på i över ett år! den spelades in i januari 2010 och fram tills nu har det bara funnits ungefär 1 minut av låten ute på internet, men nu har de äntligen gett ut hela versionen som är nästan 7 minuter lång! gaaaaaaah i'm happy

låten börjar @ 2:19,
var beredd på gåshud


For how long
For how long, how long must you take
I was set for that mistake but you moved
And when there was nothing then that I couldn't take
It's all on you, darlin'
<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback