you mean well, but you make this hard on me

igår hann jag inte blogga någonting, det var både sikrit på morgonen och senare på kvällen var det avslutningsmiddag/bal med alla nior! :D
jag tror inte att jag har dansat så många timmar i sträck i hela mitt liv! haha ;D och plus i typ 11 cm höga klackar också!! kan ju säga att jag har gaaanska mycket träningsvärk i axlarna och nacken idag.. och fötterna... OMG pain.

ungefär så här dansade jag hela kvällen!

 

här kommer lite bilder från igår!

 

 

 

det var så sjuuuuuukt roligt! alla underbara människor gjorde min kväll, och det kunde inte blivit bättre!
verkligen minnen för livet! <3

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

idag har det varit väldigt... chill. haha

det var pi-dag i skolan, nästan inga var där eftersom alla var trötta efter igår.. så det blev typ inställt och jag har varit hemma hela dagen! haha wiiiho

lite senare ikväll ska jag vara med alex och jonna, love it

men nu ska jag försöka hitta någon som kan massera mina axlar.. hihi bye

 

this song has been stuck in my head all day,

sara bareillessss <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback