won't you come over? stop makin' a fool out of me

idag har jag städat och börjat packa ;)
jag åker till norrland på tisdag och kommer vara där i två veckor! skönt att träffa lite släktingar och höra deras roliga dialekter, fast inte så skönt att bo i skogen bland alla mygg, flugor och småkryp.. hmmmm haha
och just nu har jag ingentiiing att ta på mig, för nästan alla kläder ska med till norrland, så det är förklaringen till min kära everyone needs an edward-tröja! hah

btw! igår kväll, eller ah, inatt svensk tid, var true blood på comic con! och de visade en trailer inför de kommande avsnitten..
OMFG
, holy shit, jfkndfoeqfnjkewfewfkjnjkdsdklmfv
ungefär känner jag just nu och har känt hela dagen.
here it is:


gaaaaah om typ 24 timmar kommer det ut ett nytt avsnitt!! wiiiiiiie

och sen har det hänt en sak till,
amy winehouse dog ju idag :'(
så himla underbar artist, så synd att hon hade massa problem med droger och skit..
här är en av mina favoritlåtar med henne;

R.I.P amy <3

okej, nu byter jag ämne igen.


på kvällen kom några gäster hem till oss och spelade kort och grillade, yum yum
och lite senare så var jag med alex och jonna, as usual! ;)

nu ska jag fortsätta titta på true blood från comic con igår! hih love it
goodnight

Kommentarer
heh

DU ÄR SÅ JÄVLAAAAAAAAAAAAAA SNYGG MATILDA! öaowiefhjalefn



2011-07-24 @ 19:50:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback