time goes by so slowly

gaaaaaaaaaaaah jnflkasköajndköfa jag får hets!!!
de började spela in säsong 3 av VD i tisdags, och den 15 september börjar det igen och jfbaelflasdflamfdsj panik jag vill se NU NU NU

matt davis twittrade en bild i tisdags också och......... gahhh




ah, och ännu värre blir det när man får reda på massa detaljer också, för då är jag ju redo att spricka för fan! åhhhh okej, here it comes för de som inte visste detta redan:

"Our first episode is Elena's 18th birthday," spills exec producer Julie Plec.
Now that she's 18, "Elena and Jeremy technically don't need a parent living in their house [following Aunt Jenna's death]," says Plec. "She will be taking care of herself."
"Over the course of the season, Elena will be struggling with a deep, deep attraction toward Damon. That's going to be a big problem for her." As will Rebecca, a yet-to-be-cast vampire from Stefan's "darkest ripper days who loves that Stefan's back to his bad behavior."

OMFG jag dör och man får inte se föränn i sep-fucking-tember! dsfjndfslj
men okej, nu är det den 14e, alltså är det bara två månader och 1 dag kvar.. det kan vi väl stå ut med? eller?! åhhhhhh livet alltså

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

okej, det var nog mitt lilla utbrott för dagen.. ingen skada skedd heh
men iallafall, nu ska jag försöka sluta tänka på vampyrer och varulvar och häxor och jag vet inte allt.. måste distrahera mig litegrann..
nu börjar grey's på tvn, bye


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback