don't stop believing

idag gick jag upp alldeles för tidigt, klockan halv 8! det borde inte få vara tillåtet att gå upp så tidigt på ett sommarlov -.-
men iallafall, jag gick iväg och klippte mig klockan 9 och det tog 2 timmar att både färga och klippa. funderade först på att färga håret lite mer åt det röda hållet, men frisören sa att det inte skulle fastna på mitt hår eftersom det redan är så mörkt, och då måste man hålla på och avfärga och blablabla, så isåfall blir jag nog rödhårig till hösten istället ;) haha

önskar att man vore lite mer som hayley williams och passade i alla hårfärger..
men man kan ju alltid drömma right?

när jag kom hem från frisören lade jag mig direkt i soffan och somnade direkt,
sedan blev jag väckt klockan två av massa folk som ringde i telefonen.. åh -.-
men ah, mår inte så jättebra idag heller.. fortfarande ont i halsen och skit
så snart kommer alexandra hit och vi ska ha glee-maraton! yey yey yey liv
men skitsamma, glee är en av mina favoritserier och jag kanske mår lite bättre när jag får se ett par avsnitt? ;) *håller tummarna* haha


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback