merry christmassss!

denna underbara dag har spenderats hos farmor i kumla på förmiddagen och hos kusinerna i örebro på kvällen :) vi har precis som alla andra tittat på kalle anka, ätit julmat x 9843 och öppnat massa paket! älskar juleeeeen!

här kommer årets julklappar! (FYI, detta är mest för mig själv eftersom jag aäkert kommer vilja titta tillbaka på denna blogg i framtiden och se vad jag fick julen 2011, haha ;)

  • deep sleep spray + lemon lip butter (body shoooop)
  • två pyjamaser, välbehövligt
  • morgonrock, gosig as fuuuck
  • mystofflor
  • 1500 kr (peace and love, here we come)
  • presentkort 500 kr hos frisören
  • två av mina absoluta favoritfilmer, WFE och remember me. kjerhfrke <3
  • lite fina "flytta hemifrån-saker", typ lakan, prydnadstomtar och sånt, hah
  • någon konstig platta som man ställer laptopen på, så att inte fläkten under datorn fuckar hela tiden.. lifesaver säger jag bara.
  • + lite mer småsaker :)

det enda minuset med dagen är den totala frånvaron av snö, men julkänslan har trots allt funnits där idag! haha

nu ska jag sova, it's been a looong day! godnatt :*


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback