one life to live, one love to give

hejhejhej
måste först börja med gårdagen..
jag läste som sagt ut boken jag började med igår, och OMFG OMFG OMFG, har inte ens ord. LÄS DEN BARA. en av de bösta böckerna jag läst E-V-E-R. punkt.

och nu kan vi fortsätta :)
idag har jag varit i strömsund, som ligger typ en halvtimme från där jag bor, och varit på älskade dollarstore! wiiihooooo! alla som bor i norrland vet vad det är, det är typ som ett mini-ullared om man säger så xD haha
men jag har hört att de ska starta ett dollarstore i örebro, hihi yeyyyy

jag fick med min lite trams hem! haha

bland annat
  • en huvudmassage-grej som ser ut som en stor läskig spindel (men som är så jäääääävla sköna)
  • rakhyvel (som är bäst)
  • make-up remover servetter till dansen, hihi
  • ett mobilfodral
  • sminkborstar
  • överstrykningspennor
  • blyertspennor i olika pigmenteringar
  • tofsar
  • en spargris som inte går att öppna, om man inte tar sönder den med konservöppnare..  (det är drastiska metoder om jag ska kunna spara pengar!! haha)
och ah, det var typ det :) skitsaker, jag vet, men det är så himla kul att bara vara där inne! hah

just nu sitter jag och lyssnar på älskade alex band <3
en av låtarna som gått på repeat 4764 gånger är only one, som får mig att tänka på VD!
åhhhhh bli 15 september någon gång!!



men nu ska jag titta på smekmånaden, som var min absoluta favoritfilm när jag var typ 10!
byeeeee

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback