it doesn't seem to be anyone around

hejjj
nu är äntligen den första skolveckan över! yeyyy
men på måndag börjar allvaret.. :/

idag fick vi vårat schema för ungefär 3 månader framåt.
det är väl.. okej. hah

måndag:
börjar 11.35,
slutar 16.05

tisdag:
börjar 12.05
slutar 15.25

onsdag:
börjar 10.25
slutar 16.55

torsdag:
börjar 08.15
slutar 14.30

fredag:
börjar 08.30
slutar 16.30

och sedan är det runt 5 timmar frivillig pluggtid i veckan på det också, haha
men ah, snacka om KILLER FRIDAY... -.-

this is the song of the day, jag har tjatat om den hela dagen idag.. heh alex är vittne
men iaf, den är såååå bra! listen to it please


nu sitter jag här och lyssnar på musik/äter mango. seriöst, denna mango jag äter just nu är fan den godaste jag jag ätit. typ ever.
åhhhhh jag ska döpa mitt barn till mango.
eller när man tänker efter.. mango - mongo.. okej kanske inte, heh

så här skulle mitt mango-barn bli behandlat

men nu ska jag åka till maxi och köpa skrivblock tills på måndag! vi får inte våra datorer föränn på torsdag :'( snyft
adiós

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback