wednesday

vaknade vid 10 imorse, inte av alarmet utan av en sjuuuuk smärta i ryggen. i knew it, träningsvärk. har ätit ipren och alvedon idag för att över huvud taget klara av dagen utan att behöva ligga ner.. nu är det fan allvar! haha
men tack och lov att jag har ont för en bra orsak, borde väl inte klaga egentligen..
 
aja, dagens frukost bestod av en smoothie gjord på jordgubbar, mango och apelsinjuice. mmmmhm
orkade inte äta något mer innan jag åkte till skolan vid 1, så dagens lunch bestod av en banan och ett äpple. inte det allra bästa för kroppen kanske, men när skolans matsal är stängd och ens vänner äter på la baguette, hade jag inte direkt råd att äta ute på håltimmen när jag bara har 57 öre på kortet... yes, 57 öre.
 
efter skolan slutade kl 5 åkte jag hem och lagade mat med mamma. det blev hemmagjord pizza med tomatsås, salami, rödlök, majs, champinjoner, ost, soltorkade tomater och fetaost. det obligatoria salladen var med också såklart :))) men dööör så gott det är med hemmagjord pizza, så sjukt svårt att inte äta för mycket. skulle nästan kunna äta upp hela jäkla plåten själv, men människan måste ju tänka på sina mål här i livet.. haha en bit fick räcka idag
efter maten lade jag mig direkt i soffan och dog en stund för min onda rygg, men ingen vila för länge!
vid 8 gick jag och alex ut och gick, kände att jag inte klarade av gymmet idag med denna värk.. haha
vi tog vägen förbi jonna och fick med oss henne också! hurtiga girls indeed
träffade även på ett litet groddjur på vägen, trevligt möte
 
nu ska jag be mor min att massera min rygg! hare bra, godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback